18 Ağustos 2013 Pazar

Vampir Günlükleri Dönüş-Çöken Karanlık YORUM

Dizisini izlediğim Vampir Günlükleri'nin üçüncü kitabı Çöken Karanlık'ı okudum.Ve beğendim.Ama "Diziyle bir alakası var mı?" diye sorarsanız cevabım: hayır.
Karakterle bile birbirine uymazken bu soruya evet cevabını veremem. :D
Kitaptaki sarışın" lapis lazuli" gözlü sarışın Elenamız dizide esmer!Dizinin hamarat cadısı Bonnimiz ise kitabımızda bir kızılken dizide esmer!Caroline'a gelirsek...O hem kumral hem de dizideki kişiliği ile bir alakası yok,çok kıskanç ve kötü biri...
Dizideki tek benzerlik Damon'ın tutarsızlığı...Birgün iyi birgün kötü olması..












Elenamın esmer olması bence dizide hiçbir şeyi değiştirmemiş aksine Nina diziye bence çok daha yakışmış.Klasik sarışın mavi gözlü karakterden çok daha iyi olmuş bence.











Bonnie...

Ve tabii ki Stefelena...Bakıştaki aşka bir bakın...


YORUM...

Serinin ilk kitabını okumadan üçüncü kitaptan "lop"diye başladım ama yinede kitabı anladım.
Kitap,Elena'nın ölüp dirilmesiyle ve onun bir ruh formunda her şeyi (okumayı,konuşmayı vb.)unutmasıyla başlıyor.Stefan ona tekrardan okumayı öğretiyor.İlerleyen sayfalarda kasabaya gelen yabancılarla ve Elena'nın eski haline dönmesiyle kitap ayrı bir güzelleşiyor.
Eğer fantastik,aşk seviyorsanız okuyun derim.

:) :) :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapan ellerinize sağlık beni yorumsuz bırakmayın :)

 

ojem oLsun tek yanımda Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template