6 Eylül 2013 Cuma

Kitap Sihirbazı Alışverişi

Bol ekşınlı uzun beklemeli bir alışverişten sonra kitaplarıma çarşamba günü tam 13 gün sonra kavuştum.Neredeyse 2 hafta bekledim.Almak istediğim çok kitap vardı ama ben en çok istediğim 3 kitabı aldım.

KEMİKLER ŞEHRİ-CASSANDRA CLARE
GÖLGELER-ILSA J. BICK
GÖLGE VE KEMİK-LEİGH BARDUGO

Fiyatları çok uygundu.Gölgeler DEX indiriminden dolayı 25tl yerine 15,Kemikler Şehri 24 tl yerine 12 tl idi.
Gölge ve Kemik ise hediyeydi.
Kitapları hevesle sepete attım.Ama günler geçti kargom gelmedi.Kontrol ettiğimde Gölgeler'in temin edilememiş olduğunu gördüm ve bu böyle 9 gün devam etti.Çıldırma aşamasında dayanamayıp mail attım ve cevap geldi.DEX ile sorun yaşandığı. söylendi.12.gün kargoya verildiğine dair bir mail atılınca şok oldum.Kargoya verildiğine inananamadım anlayacağınız :)

Kitaplarımın hepsi düzgün geldi.En çok buna sevindim.
Birçok siteye göre en uygun kitaplar Kitap Sihirbazı'nda,ben alışverişimden memnun kaldım.Bir de  şu geç gönderilmesi olmasaydı tadından yenmezdi...


3 yorum:

Yorum yapan ellerinize sağlık beni yorumsuz bırakmayın :)

 

ojem oLsun tek yanımda Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template