2 Eylül 2013 Pazartesi

Pargalı Ve Hatice-Kitap Yorumu

Güzel bir romanla karşınızdayım.Pargalı ve Hatice!Demet Altınyeleklioğlu'nun Osmanlı Hanedanı serisinden dikkatimi en çok çeken kitap...
Roman akıcı ilk 40 sayfadan sonra sürüklenip gidiyorsunuz o zamanlara.
 Kitap 2 bölüme ayrılmış 1. ve 2. kitap diye.Doğrusunu söylemek gerekirse ben 1.kitabı daha çok sevdim...
Yalnız...Kitap çok gerçekçi gelmedi bana.Tabi ki kitapta ki belli başlı olaylar yaşanmıştır ama çarpık ilişkilere inanmadım.





Ayrıca bayağı bir Muhteşem Yüzyıl'a bezettiğimi söylemeliyim.Sanki dizi izlenmiş öyle yazılmış gibi...
Birçok sahne gözümde canlandı!Eğer sizde merak ediyorsanız durmayın alın okuyun derim.





0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapan ellerinize sağlık beni yorumsuz bırakmayın :)

 

ojem oLsun tek yanımda Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template