25 Ağustos 2012 Cumartesi

Nokta Nail Art

Merhabalar bugün sizlere yaptığım hoş bir nail artı  göstermek istedim.
Alt tabana Flormar 324 sürdüm.Ojemizin rengi su yeşili,yoğun bir yapıda 2 kalın kat rengini vermesi için yeterli oluyor.Sürümü diğer Flormar ojelerine göre nedense çok daha rahat.Ne yazıkki Flormar'ın bazı ojeleri bu kadar iyi olmuyor nedenini bilemiyorum.
Şeker pembesi Colleen 119 da benekleri yapmak için kullandım.
Noktaları kulak temizleme çubuğunun ucuyla yaptım.Tel toka,tığ arkasıyla da iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.
Noktalarımı yaptıktan sonra Flormar Supershıne 01 nolu ojeyi kullandım.

Kendinize İyi Bakın !!!

3 yorum:

  1. çok güzel olmuş :) bu arada sende mi 14 yaşındasın :)) ne güzel yaşıtımı bulsdum. bende lise 1 imm :))

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok sevindim Türkmen:D bende liseye geçtim:)) Xd

    YanıtlaSil

Yorum yapan ellerinize sağlık beni yorumsuz bırakmayın :)

 

ojem oLsun tek yanımda Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template