29 Eylül 2012 Cumartesi

Dersler

Okulun ilk haftası tanışma  faslıyla geçtiği için bazı dersleri işleyememiştik.Ama 2. hafta tüm derslere giriş yapınca ödevler,tekrarlar kitap defter alışverişleri, kapış kapış giden kaynak kitapların bulunması için tek tek kitapçı kitapçı dolaşılması...
  Sabah 6.30 da kalkmak... Şimdiye kadar evi okulana yürüme mesafesinde olan ben dolmuş kaçtık kaçacak stresiyle durağa koşuyorum artık.16.30 da da eve geliyorum tam 8 saat olmak üzere 45 dk derslerimiz var.
  Ama ben tüm bunlara rağmen okulu çok sevdim!
Şu aralar tırnaklarım şekillerini kaybettiği için oje süremiyorum.En kısa sürede icabına bakacağım ama :)
Kendinize iyi bakın!

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapan ellerinize sağlık beni yorumsuz bırakmayın :)

 

ojem oLsun tek yanımda Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template