29 Ekim 2012 Pazartesi

Essence Snow White Koleksiyon

Essence tatlı mı tatlı bir koleksiyon çıkarmış da haberim yokmuş.Maalesef oturduğum şehirde Gratis yok ve Essence ürünlerine ulaşmak benim için bayağı zor :( :'(

Essence renklerini zaten çok severken böylesine güzel bir koleksiyon beni heyecanlandırdı.


Koleksiyonda rengarenk ojelerin yanında törpüler tırnak çıkartmaları ve simli ojeler de mevcut.

Koleksiyonda 8 renk mevcut.
 Renkler enfes.













 Bu da simlilerimiz.

Rengarenk çıkartmalarımız da olmazsa olmaz.

 
 Ve son olarak ta tatlı mı tatlı törpülerimiz...
Örendiğime göre Pamuk Prenses koleksiyonunumuz Gratislere gelmiş biz oje severlere de almak düşer tabii ki :D :)









 















4 yorum:

  1. cok güzel...yakın zamanda gidip bakmak lazım Gratis'e :)

    bu arada cekilişime katılmadıydan,süper hediyelerim var beklerim :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ah o bakma şansı bende de olsaydı keşke :(

    Hemen katılıyorum çekilişlere gözümden kaçmış. :D

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa blogunu gezdim izleyicin oldum hayırlı olsun boool izleyici booool yorumlu postlar inş :)
    Beni de yorumsuz bırakma bana da beklerim :) oceciklerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çokkk teşekkürler umarım memnun kalmışındır,tabiki sana da geliyorum bundan sonra :)))) :D

    YanıtlaSil

Yorum yapan ellerinize sağlık beni yorumsuz bırakmayın :)

 

ojem oLsun tek yanımda Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template